pic

pic

Monday 16 June 2014

niage di bulan ramadhan

hi guys! assalamualaikumm...

ermm puase da nak dekat sgt da nie kan..soo..*ganti pose pon lom bes lagi nie..adoyaii..
xpe2..slow2..insyaAllah sempat..erm memandangkan cam banyak jer story yg nak di share kan kat blog nie..so aku pon meringankan tgn tok menaip bende2 nie..

okay! first thing is mak aku nak meniage kat bazar ramadhan bulan depan..da name pon bazar ramadhan kan opkos la pada bln ramadhan ye dak? mak aku nak jual daging dendeng, spagety bolonese *tah betul ke idak ngeje nye.. erm pastu de ice blended cool station yg semestinye jualan utama kitorg..sebab yg mane da taw tu biarkan mereka taw..yg lom taw tuu haa..meh nak habak mai nih! kitowg mmg de bukak kedai cool station nie kat dlm perling mall tu..so alang2 nak bulan pose n de peluang niage kat bazar so kitowg bwk le beberape blender ke luar tok meniage ice blended cool station nie kat situ gak..tapi..hanya beberape flavour saje yg akan dijual di bazar ea kawan2..yg lain2 tu sile dapatkan di kedai kami di dalam pm tersebut..hanya 6 flavour klu xsilap aku iaitu yg fofular stakat nie cam choc,vanila horlick,coconut,strawberry,mango n honeymelon! woowww yummyy!^^ okay tahan napsu aku pose nie maklumlaa ganti hikhik..*malu seyy..--'

hokkey! tu tadi citer pasal bakal niage di bulan ramadhann jemah dah gembar gembur kann..

so..skg nie jemah nak pkirkan pe yg nak ditaip pada entry seterusnyee..*hek elehh..-- k bye!

letak gambo satu la ye dak? slamat nyambut bulan mulia bape mggu jek lagi nie! love uallss!

No comments:

Post a Comment

me..

me..
my hearT..

he..

he..
mY LoVe!